Postęp prac - wrzesień 2023 r.
Trwają intensywne prace ziemne oraz torowe przy budowie zajezdni tramwajowej na Annopolu. Przybywa coraz więcej szyn na drodze dojazdowej oraz samym placu budowy.
W pasie drogowym objętym decyzją ZRID wykonywana jest przebudowa układu torowego m.in.: wykonanie płyt betonowych, układanie szyn torowiska oraz rozjazdów. Prowadzone są również prace związane z infrastrukturą podziemną oraz drogową m.in. ułożenie sieci kanalizacyjnej, korytowanie drogi i stabilizacja gruntu.
W ramach Budynku nr 1 (hala remontowa, warsztaty i magazyny, hala obsług technicznych) Wykonawca kończy montaż konstrukcji stalowej całego budynku. W części obsług technicznych (Bud. 1c) zakończył się montaż blachy trapezowej. W hali remontowej (Bud. 1a) wykonywana jest część niepodpiwniczona m.in.: zbrojenie płyty żelbetowej. W części warsztatowo-magazynowej (Bud. 1b) trwa montaż przeszkleń dachowych.

W ramach Budynku nr 2 (Budynek administracyjny) kontynuowany jest montaż systemu elewacji oraz rozpoczęto prace tynkarskie.
W ramach Budynku nr 3 (Hala postojowa) wykonano subwarstwę z tłucznia, zostało zamontowanych 12 z 19 torów w konstrukcji podsypkowej, montowane są poziome pasma świetlne na dachu oraz rozpoczęto montaż tras kablowych.
W ramach Budynku nr 4 (Budynek podstacji trakcyjnej i pogotowia energetycznego) trwa montaż stolarki drzwiowej oraz montaż podkonstrukcji pod elewację budynku. Ponadto wykonane zostały posadzki.
W ramach Budynku nr 5 (Budynek pogotowia sieciowego i torów) trwa montaż płyt elewacyjnych na całym budynku oraz kontynuowane są prace tynkarskie. Równocześnie trwają prace instalacyjne w budynku.
W ramach Budynku nr 8 (Budynek garażowy) trwa montaż podkonstrukcji pod elewację ścian oraz attyk.

W ramach Budynku nr 9 (Budynek lakierni, garażu pługów i wagonów powypadkowych) trwa montaż elewacji z blachy sinusoidalnej oraz montaż podkonstrukcji pod elewację z płyt GRC. Rozpoczęto również montaż podkonstrukcji pod szyny.
W ramach Budynku nr 10 (Budynek czyszczenia i mycia) oraz Budynku 11 (Budynek gruntownego czyszczenia i mycia wagonów wraz z torem prób i myjniami) wykonano podbudowę torowiska oraz wykonywane jest połączenie toru prób z budynkiem 1C.
W ramach Budynku nr 12 (Trafostacja) zostało wykonane tynkowanie wnętrza budynku.

W ramach Obiektu nr 16 (Zbiornik retencyjny) wykonywane jest zabezpieczenie wykopu ścianką szczelną oraz wykonywana jest pozioma przesłona przeciwfiltracyjna.